donderdag 25 februari 2016

Schudkaart


Het is lang geleden dat ik een schudkaart heb gemaakt, maar omdat het de challenge opdracht van deze maand is bij http://52weekstochristmas.blogspot.com ben ik er weer eens mee aan de slag gegaan.
Hiervoor heb ik weer een afbeelding uit het inpakpapier van de Country Companions gekozen. Het schudgedeelte lukte best wel maar ik was helemaal niet tevreden met het eindresultaat van de kaart. Dus heb ik dit deel met een kader er omheen losgesneden en op een andere kaart geplakt. Er zit heel oud dessinpapier van Leane Creatief onder en ook de bomen, ster en het hertje zijn van dit merk. Het kantrandje is gemaakt van stickers.
Kijk op het blog welke prijs je deze keer met de challenge kunt winnen en doe gezellig mee!
Challenge: http://sparklesforumchristmaschallenge.blogspot.com (Landschap, 28/2)

It's been a long time since I made a shaker card but it's the challenge of this month at http://52weekstochristmas.blogspot.com, so I gave it a try again. I used an image from the Country Companions and trimmed it out of giftpaper. The designpaper and dies are all from Leane Creatief. I bought the lace stickerborders a long time ago in a local shop.
Visit the blog and see what prize you could win this time if you are joining us!!

Es ist schon lange her dass ich eine 'Schüttel karte' (heisst das so auf Deutsch??!) gebastelt habe abr weiles jetzt der Challenge ist bei http://52weekstochristmas.blogspot.com hab ich mal wieder eine zusammengestellt. Das Motiv kommt wieder aus Geschenkpapier von den Country Companions und das Designpapier und Stanzschablone sind alle von Leane Creatief. Das Klebe Spintzenband hab ich vor langer Zeit in einem örtlichen Laden gekauft.
Besucht mal das Blog und schau welchen Preis Du in diesem Monat gewinnen kannst wenn Du mitmachst!

17 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    ik heb nog nooit een schudkaart gemaakt. En in de hectiek van afgelopen week is me dat ook niet gelukt. Maar als ik die van jou zie ga ik er toch eens mee aan de slag. Wat is ie mooi!

    Fijne dag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en gezellige kaart is dit weer! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi landschap, prachtig in het wit!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is jouw schudkaartje geworden Lia...leuk met die witte kerstbomen ik vind hem heel geslaagd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Lia, mooie bomen en een schudkaart verwerkt in een rechthoek zie je niet zo vaak. Mooi gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo liebe Lia,

    du warst wieder so fleißig während ich Besuch hatte und es sind wunderschöne Karten entstanden. Ich bin immer ganz begeistert von deinen Werken. Jedes Werk für sich ist wunderschön und detailliert gearbeitet. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!!! Heel mooi gemaakt Lia...wat een leuke sfeer en juist bij zo'n winters landschap past een schudkaart perfect. Echt heel gaaf.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi tafereeltje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,Lia.Wat een superleuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie schudkaart heb je gemaakt Lia,
    ik heb er nog nooit een gemaakt, maar..misschien ga ik het ook proberen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie schudkaart, wat een leuke afbeelding heb je gebruikt.
    Ook ik heb er nooit een gemaakt dus ben benieuwd of het lukt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It's a beautiful shaker card. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Lia this is such a pretty card. The diecuts work so well. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card, all the die cut trees make it so pretty
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at Sparkles Christmas Challenge "A Winter Landscape” good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A very pretty festive card. Thanks for joining us at Sparkles Christmas Caz DT.

    BeantwoordenVerwijderen