donderdag 6 februari 2014

Computer gecrasht....


Dit is echt balen!!!
Ik was gisteren met mijn werk op de computer bezig en toen sloeg hij ineens uit en helemaal op zwart.
Wat ik ook probeer: hij doet het gewoon niet meer!!
Komende zaterdag komt er iemand naar kijken en ik hoop zo, dat het dan opgelost wordt.
Nu merk ik pas hoeveel ik hem gebruik (buiten mijn werk).
Bloggen zit er even niet in.
Ik schrijf dit berichtje even op de computer van mijn man om jullie op de hoogte te stellen.
Als alles weer oké is meld ik me weer!

Tot blogs,
Lia

11 opmerkingen:

  1. Och wat vervelend Lia, dat je computer is gecrasht....dan merk je pas hoe intensief we die gebruiken...Hopelijk kan de PC dokter hem nog redden.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HI Lia. Oh wat naar. En we vinden het allemaal zo leuk op die PC> Ik hoop, dat je een goede ervaring straks rijker bent. Probeer mee te kijken, misschien leer je er dan nog iets van. Doe ik ook altijd, maar als ie crasht ...... Succes. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach, du Arme! Ohne Pc ist man nur ein halber Mensch!
    Ich hoffe, das Problem kann schnellstens behoben werden!
    Wünsche dir eine schöne kreative Zeit!
    Liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Dat is echt balen zeg..we zijn zo gewend om lekker bezig te zijn op de pc..hoop dat het gerepareerd kan worden, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zekers balen Lia ik hoop dat het binnenkort is opgelost.
    ja zo zie je maar weer hoeveel je die gebruikt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps wat balen Lia, ik hoop dat hij nog gemaakt kan worden. Sterkte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh hunny really hope you get it sorted no idea what we would do without the internet take care hugs cherylxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat balen zeg! Ik hoop dat het nog te verhelpen is!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat erg zeg. Dat is balen. Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Lia,
    ik heb deze uitgave net ontvangen, vrijdag en zag je creaties er al in. Heel erg leuk!! Ik kan, naast breien, haken ook borduren (niet op papier, maar op kaaslinnen) dus wie weet zie je van mij nog eens zo'n kaartje voorbijkomen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Lia, das ist aber auch ein Pech wenn der PC nicht mehr mitmacht.
    Ich hoffe, dass man Deine wunderschönen Werke bald wieder bestaunen kann.
    Ich wünsche viel Glück und schicke liebe Grüsse Bea

    BeantwoordenVerwijderen