woensdag 19 december 2012

Prettige Kerstdagen, Merry Christmas, Frohe Weihnachten




Ik merk, dat ik de komende week heel weinig tijd zal hebben voor mijn blog en daarom zijn dit waarschijnlijk de laatste kaarten van 2012.
Ze zijn bestemd voor alle volgers en ik wens jullie allemaal heel fijne Kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2013!
Voor de kaart met kerstman heb ik Kraft karton bewerkt met Vintage Photo Distress ink. Daarop een kersttak gestempeld met Versamark en hem geëmbost met bronzen embossingpoeder.
De kerstman is met Vintage Photo gestempeld en rond uitgesneden en gemat op bruin papier. De rondjes zijn met een perforator gemaakt.


De tweede kaart was wat meer werk want ik heb het borduurgaren weer eens tevoorschijn gehaald. Het patroontje lag al jaren te wachten om gebruikt te worden!
Ik heb het rond uitgesneden en in het midden zit Washipapier met een gouddraadje erin. De engeltjes stonden ooit in HobbyHandig en het achtergrondpapier komt uit een bloc van Action.


Ik dank alle volgers voor de erg leuke contacten in het afgelopen jaar. Ik ben van mening dat het bloggen je creatieve wereld erg verrijkt en ben erg blij dat ik het ontdekt heb!! Alleen jammer dat ik zo weinig tijd heb om steeds bij iedereen een reactie achter te laten....


During the next weeks I will have not much spare time for blogging, so these will be the last cards for 2012.
They are  meant for all my followers and I wish you all a very Merry Christmas and all the best for the New Year to come!
The card with Santa is made of Kraft and blended with Vintage Photo ink. The branch is stamped with Versamark and I embossed it with bronze powder. Santa is stamped with Vintage Photo. The little round shapes are from a perforator.
The embroidery card is made with a pattern which I have for years now and finally I used it!
The angels are out of an old HobbyHandig magazine, the designpapers are from Action.

I thank all my followers for the nice comments on my blog. I think, that blogging is great and I am glad, I discovered it! I love visiting your blogs but I am just so sorry I don't have time for making comments on every blog I follow, because I don't always have the time.....

Zwei Karten um das Jahr ab zu schliessen, denn in den nächsten Wochen werde ich wohl wenig Zeit zum Bloggen haben.
Diese Karten sind für alle Folger und ich wünsche allen sehr Frohe Weihnachten und viel Glück und Gesundheit im Neuen Jahr.
Die Karte mit dem Weihnachtsmann ist aus Kraftpapier. Ich hab den Ast mit Versamark Tinte gestempelt und Bronze Embossingpulver darauf gestreut und erhitzt. Der Weihnachtsmann ist gestempelt worden mit Vintage Photo Tinte. Die kleine runde Formen kommen aus dem Perforator.
Das Muster für den Fadengrafik auf die 2. Karte lag schon sehr lange in meinem Schrank und jetzt endlich hab ich es mal verwendet. Die Engel kommen aus einem alten HobbyHandig Magazin, das Papier kommt vom Geschäft Action.

Ich danke alle meine Folger herzlichst für die liebe Kommentare auf meinem Blog. Ich freue mich immer sehr um alles zu lesen und ich besuche Eure Blogs auch so gerne. Aber leider fehlt mir oft die Zeit um bei jeden Bericht einige Zeilen zu hinterlassen. Bitte, nimmt mir das nicht Übel!


Kleindochter Chloë bij de kerststal. Ze ziet het bruine schaapje en zegt: Kijk oma, die is een beetje vies! Hij moet in bad!' Kinderlogica.....

Granddaughter Chloë at our Christmas scene and she is seeing the brown sheep, saying: Look 'oma' (grandma), that sheep is a bit dirty. It has to go in to the bath!' Children are fun....!

Meine Enkelin Chloë beim Weihnachtsstall und sie sieht das braune Schaf: Schau mal, Omi, das Schaf ist ein bisschen schmutzig. Das soll ja in's Bad!' Kinder sind eine Freude!!


11 opmerkingen:

  1. Two very lovely cards Lia. Thank you for showing us your grand daughter! Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten en een schattige foto van de kleine meid.......en dan wens ik jou hele fijne feestdagen en een geweldig nieuw jaar!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lia,wat een dotje jou kleindochter zo lief.Je kaarten zijn ook mooi groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes en leuke foto Lia!
    Knusse Kerst en een super 2013 voor jou en je gezin!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de prachtige kaarten Lia en hele fijne feestdagen en een super en creatief 2013 toegewenst. Wat een geweldige foto van je kleindochter, en zo heerlijk die kinderlogica, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan Lia en wat een leuke foto van je kleindochter.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lia,
    2 MOOIE kerstkaartjes en een PRACHTIGE foto met Chloë.....dit zijn toch van die SCHITTERENDE momenten ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das sind wieder zwei fantastisch schöne und sehr edle Weihnachtskarten geworden...perfekt.
    Deine kleine Enkelin Chloe ist aber süss.
    Einen schönen Tag wünscht Dir Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lia, erst nochmal "Frohe Feiertage" noch nachträglich und ich hoffe, dass Du sie im Kreise Deiner Lieben verbracht hast.
    Ich komme üfters auf Deinem Blog vorbei, aber nicht immer habe ich die Zeit zu komentieren. Deine Arbeiten sind immer sehr schön.
    Was für herzige Enkelkinder Du hast, die machen Dir bestimmt viel Freude.
    Nochmals wünsche ich Dir und Deiner Familie alles Gute und Schöne, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten, vooral de eerste!
    Wat een leuke foto met je kleindochtertje :-)
    Voor jou ook een fijn en creatief 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen