donderdag 2 februari 2012

Winter- of kerstkaart?

Ik houd me aan de afspraak met mezelf, om minstens 2 kerstkaarten per maand te maken. Omdat het buiten echt winter is komt deze kaart ook als "winterkaart" van pas, alhoewel de sterren toch weer een kerstsfeer brengen.
Het rode en blauwe dessinpapier komt uit kerstblocs van Eline, het sterrenpapier is van Leane Creatief, de lantaarn is de welbekende Creatable van Marianne Design en de sterrenrand komt van een Martha Stewart pons. Snoesje heb ik toch maar weer ingekleurd met mijn gewone Bruynzeel kleurpotloden en ik heb haar ijzig versierd met Stickles. Ze is uitgeknipt en op een Nestabilities ovaal geplakt, dat ik met de Cuttlebug geëmbost heb. Langs de randen gesponst met Colorbox inkt. Hier en daar nog wat Icicle snow en het winterplaatje was compleet..
Ik geniet van de zon en het licht in huis! Het is zoveel leuker om in het zonnetje te knutselen!

Is it a Christmas or a Wintercard? I coloured the Snoesje stamp with Bruynzeel pencils and glued her onto an Nestabilities oval, which I embossed with my Cuttlebug. The designpapers are from Eline and Leane Creatief, the latern is a Creatable and the starborder from a Martha Stewart punch.
I am enjoying the wintersun now, but it is VERY cold outside. Nice weather for cardmaking!

10 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk maar ik ben dan ook errug van de Snoesjes!!!! Heerlijk he die lichte dagen, alleen jammer van die ijzige wind! Ga nog bij Yvone kijken hoor, ben een beetje druk maar komt helemaal goed!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia,
    Het is een PRACHTIG WINTERS KERSTkaartje en Snoes heb je MOOI gekleurd ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een snoesje:0) hele mooie kaart
    lia!
    grtz jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een kaartje dat echt bij de temperatuur past, leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje is dit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje en weer zo mooi gemaakt Lia!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige winterse kerstkaart, Lia, haha!! (Jippie eindelijk winter.) Hij glittert mooi. Erg snoezig, lol. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Peachtig Kerstkaartje Lia, gelijk heb je hoor heb je aan het eind van het jaar geen stress.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,

    Die ziet er lief uit. Ik denk dat ik ook maar vast aan de kerstkaarten ga beginnen. Daar is het nu goed weer voor. Leuk dat je het Snoesje stempel van 1,5 jaar geleden uit de kast gehaald hebt. Ook alle andere spulletjes liggen bij mij thuis....

    Groeten en een prettig weekend,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen