donderdag 9 februari 2012

De Blooming Vine pons van Martha Stewart is prachtig! Ik heb eerst de hoeken gestanst in dessinpapier en daarna de ruimtes ertussen, waardoor je een mooi vierkant krijgt dat eigenlijk bijna niet versierd hoeft te worden. Maar ik vond dat het plaatje uit het ABC bloc van Graphic 45 er precies bij paste. Erachter zit breed kant van de markt en erboven wat bloemetjes en blaadjes van het Kruidvat.

Ik wil de nieuwe volgers van harte welkom heten! Ik vind het erg leuk dat jullie af en toe bij mij komen kijken.
Ik probeer zelf zoveel mogelijk blogs te bezoeken maar zit vaak in tijdnood, zodat reacries van mijn kant er niet altijd inzitten!

I made the square with Martha Stewarts Blooming Vine punch. I like the pattern so much! The picture is from Graphic 45 and along with some flowers, the card does not need much more decoration I think.

6 opmerkingen:

  1. Je kaart is weer schitterend. Leuke details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia
    een leuke kaart de kleuren zijn ook mooi bij elkaar met het
    kant er bij en de strikjes is hij helemaal af mooi gedaan.
    Groetjes Mia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje prachtig Lia.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje! Straalt iets speciaal uit vind ik!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wow Lia this is just gorgeous love this hugs Cherylxxx

    BeantwoordenVerwijderen