woensdag 4 januari 2012

Schommelen
Ik heb op diverse blogs schommelkaarten gezien en vond ze erg leuk. Omdat ik geen patroon van de kaart heb, heb ik geprobeerd er zelf een te maken met dit resultaat.
Ik heb groen ColorCore (Fern) als basis gebruikt met op de achtergrond dessinpapier van Leane Creatief en uit een oude HobbyHandig, plus een met Distress inkt bewerkt stukje ecru karton. Hierin heb ik roosjes geëmbost van een Cuttlebug folder. De afbeelding is een echt poesieplaatje. Het meisje staat tussen diverse Creatables (MD), swirls (Joy!Crafts), geponste en papieren bloemetjes.

I saw swingcards on several blogs, but as I have no pattern of the shape I tried to make one by myself. And here it is! You see a green ColorCore card with designpapers from Leane Creatief and an embossed piece (Cuttlebug, roses). The girl is a poem-image and I made a mixture of punched, stencilled and paperflowers.

17 opmerkingen:

  1. You have made a lovely job with this card and the colours are fab
    x catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schommelkaart is prima gelukt Lia!
    Ik heb de nieuwe HH nog niet gezien, ik ben heel erg nieuwsgierig, ook naar jouw creaties.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi lia, wat een plaatje ! heel erg mooi geslaagd, en dat zonder patroon, helemaal toppie ! je kan in mijn bericht van gisteren, een patroontje ophalen met trapjes als je dat wil =)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh lia this is just so beautiful just adore this hugs cherylxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou hij is goed gelukt hoor, en wat een prachtig poesieplaatje, heb mijn album nog van vroeger, zelf van mijn moeder en oma en die was 1894 en daar staan toch prachtig plaatjes in.


    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vrolijk kaartje!!! Het voorjaar straalt je tegemoet....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is je goed gelukt Lia, staat ook nog op mijn to do list!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,

    wat een prachtige schommelkaart heb je gemaakt! Geweldig met die bloemen en details.
    Echt heel mooi!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik maak die altijd door eerst de omtrek van een deksel of bordje te tekenen :-)
    Wat is jouw schommelkaart mooi met al die bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem prima gelukt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooi papier en mooie details. geweldige kleurencombi, Lia. Kortom ik vind je schommelkaart prachtig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te zien is het heel goed gelukt, de schommelkaart. Heel lief kaartje.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi Lia! Ik ben weg van die leuke kleurtjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen