woensdag 9 november 2011

Ik heb afgelopen week deze Creatable gekocht en ben er helemaal wég van! Zoveel mogelijkheden, omdat ook het uithangbord erbij zit. Daar ga ik ook gauw wat mee doen!
Bij deze zwarte basiskaart heb ik de achtergrond gemaakt van een dennentak (de rubberstempel heb ik al jaren): gestempeld met Versamark en geëmbost met Clear poeder (dit vind ik zo'n leuke techniek!). Daarna alles goed ingewreven met Forest Moss Distress ink. Daarop kwam de lantaarn en tekst in zwart en Confetti sterren met zwarte strashartjes. Ongebruikelijke kleuren voor een kerstkaart, maar ik ben tevreden met het resultaat.

Last week I bought this lovely Creatable and made a Christmas card in unusual colours: black, green and cream. I stamped the branch with Versamark and embossed it with Clear powder and than rubbed it with Forest Moss Distress ink.

10 opmerkingen:

  1. Ook deze is goed gelukt!!! Komt de lantaarn een keertje lenen, hihi.. En leuk he?! Met de versamark?? x Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia

    Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog en bedankt voor je compliment. Zal gelijk jouw volger worden, kan ik je terugvinden.
    Ik vind je net geplaatste kaart superleuk zo met de versamark. Vergeet hem soms te gebruiken.
    Teveel spullen!!

    Gr. en veel knutselplezier
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart zo met die achtergrond Lia en die stans heb ik van de week ook bezorgd gekregen, zoooooooooo leuk!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Lia, wat mooi, ik heb de lantaarn pas even van mijn zus geleend en hij is inderdaad prachtig. En wat heb jij hem mooi verwerkt met deze achtergrond.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart. Ik heb ook de creatable met lantaarn op de Kreadoe gekocht, ik vind die ook zo mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel apart maar heel erg mooi!
    de kleurcombinatie spreekt mij erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful card!!! I love the colors that you have used and the details are great.
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een pracht kaartje.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan zo met het embospoeder. Geeft een mooi effect.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautifull card! hope you remark my blog duniakuliahnusantara.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen