zaterdag 15 oktober 2011

Mijn voorraad kerstkaarten is nog niet zo groot, dus vanaf nu ga ik er mee aan de slag. Op deze kaart van Kraft karton heb ik restjes papier op de achtergrond verwerkt. Ook de bloemen en takjes zijn van restjes ColorCore karton. Ik heb een mandje vol kleine papiertjes, want ik kan niets weggooien. En telkens komt het tevoorschijn en vind ik er wel iets in wat bruikbaars is.
Het plaatje komt uit een paperpad van Graphic 45.

From now on I will make more Christmas cards because I don't have enough of them yet.
I made this one from Kraft paper and the designed background papers and flowers are made from left overs from other cards. I can't even throw away little pieces of paper! The image is from a paperpad from Graphic 45.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk bedacht zeg, super,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia,
    Wie wat bewaart heeft altijd restje papier ☺☺☺ om een MOOIE kerstkaart mee te kunnen maken en dat is je ook nog gelukt ook.....SUPER.
    Nog een fijne avond en een fijne en ☼-nige ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Lia, BIG HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen