zondag 2 oktober 2011

De buitenkant
De binnenkant

van een kerstkaart die ik afgelopen week heb gemaakt. Eigenlijk moet je de onderste foto íets gedraaid bekijken.
Ik ben druk in de weer met Creatables (onmisbaar voor mij!!) en probeer er zoveel mogelijk kaarten mee te decoreren. Het is eigenlijk veel te mooi weer om te knutselen, maar in het zonnetje kan het ook.
Ik kan nog steeds op heel veel blogs geen reacties achterlaten. Telkens als ik er een intyp verdwijnt alles als ik hem plaatsen wil. Sieta probeerde me te helpen, maar ik kan haar suggesties (nog) niet opvolgen. Bedankt alvast Sieta, hopenlijk lukt het snel wel weer!!

Here you see the in- and outside of a Christmas card which I made last week. I used several Creatables on it (I can't miss them!). You should turn the card a little to see it in the right way.
The summer has arrived very late over here, but making cards in the sun is making me happy!
Have a nice day!!
By the way: it still is not possible for me to give commentes on lots of blogs. I still did not find out what is wrong. I like all your creations so much and would like to leave my comments. Hope this will be possible again soon!

4 opmerkingen:

  1. Zo vervelend, had ik van de week ook. Is vanzelf weer goed gekomen.

    Hele leuke kaart, mooi model.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia, welke windows heb jij op je computer staan? Als je mij dat even laat weten kan ik misschien voor je uitvogelen hoe het moet.
    Zelf heb ik windows 7 op mijn computer staan en daar staat naast het huisje en het sterretje dus nog een zonnetje en daar moet je dan zijn.
    Ik hoor het wel, ook voor jou moet er een oplossing zijn.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen